Kızlar kızım şuanda 17 aylık mama ile büyüyen bi bebek zamanla mama azaltalım diye gece uyandığında süt vermeye başlamıştık ve alıştı nasıl alışkanlığından vazgeçirebilirim.Biberona su koydum suyu içtikten sonra tekrar süt istiyo.Fikri olan yardımcı olabilir mi ?