BalkizimBaloglum2 gerçekten çok zor , korkutmak istemiyorum ama zofer hariç hiçbir ilaç kullanmadım o yüzden onun etki ettiğini düşünüyorum , doğana kadar gayet iyi dediler ama doğumdan sonra kalbe götürdüm delik olmasını saymıyorum bile , sol lobta ufak çaplı bir sıkıntımız oldu şuan iyi gidiyor 1 yaşında kontrolümüz var , genetik desem iki ailede de yok , o yüzden ben ilacın yaptığını düşünüyorum , doktorum kullanmasan daha iyi ama aşırı durumlarda nadir kullan demişti , bende ilk haftalar o kadar kötüydüm ki sadece 10. Haftaya kadar kullandım bunda da aksi gibi 10. Haftadan sonra başladı çok fenayım