2 hafta önce kovid geçirdik bizden bı hafta sonra kizimda ateş ve öksürük başladı doktor yüksek ihtimalle pozitif dedi calpol ve antibiyotik başladık. İlk gün ateşi 39.5 tan düşmedi iğneyle düşürdüler. Ateş öksürük kalmadı ama ya ateşten sonra yada ilaclardan sonra ortaya çıktı diye düşünüyorum. Hafta sonu sebebiyle kendi doktorumuza gidemedik. Bu günde izinliymis perşembeye kadar yok daha fazla beklemek istemiyorum eşim birazdan işten gelicek ve çocuk acile götüreceğim. Yüzü hariç her yerine yayıldı bu şekilde.