serebro 28 aylik kesinlikle sac tıraşı yapamıyoruz avaz avaz bağırıyor ağlıyor. Nasıl çözüm buldunuz bu duruma? Babası evde gerek makas gerek makina deniyor ama yok.
Mervenes1907 serebro canım iki yaşında benimde zorla agala ağlaya yaptık bizde çok uzundu çıkmayan yerler vardı kuaför gitti ağlayınca makas kullanmam anı hareket yapar dedi evde babası yaptı ama bundan sonra babasıyla kuaför gönderen hep öyle öyle alışır artık
Seyyid_Ali_2021 serebro eşim kuaför olduğundan evde kesiyor bizim ağlama krizleri olmuyor seviyor sesi 😄ama keserken eline su dolu fisfis verebilirsiniz eşim dükkana gelen çocuklar durmayınca bu yöntemle rahatça traj edebiliyorum diodu 😉
sarilokumumm serebro bizim olduğumuz yerde çocuk kuaförü var bende ilk kez 2 hafta önce kestirdim saçlarını normalde hiç durmaz o an uyuyordu kucağımdayken kestiler
serebro sarilokumumm uyuyorken hayal ettim de bizimki korkarak uyanır ya ara ara konuşuyorum “tıraşı gidelim spider-man tıraşı olalım” diye çok sevdiği için ama aslaaa anne ben makinadan çok korkarım diyor 🤧
Mavilioglum serebro ben kendim banyoda yapıyorum annesi olarak 😁 a101 den suda temizlenen bebekler için traş makinesi aldım. Banyoda kucağıma oturtuyorum 1.5 ayda bir saçı sık ve güçlü çıksın diye traş ediyorum
Bebek11 Aynısı bnde de var Sanki kafasını kesiyoruz gıbı sesi solugu gduyor yol mol yok kulaklarını aluyorum bazen 1 numara anca çünkü asla sekıl verdırcek biri değil 2 ay sonra 3 yasına grcek