Blackcloud curly_mom Zamanla olacak artık canım ne yapalım. Nasıl olsa hep bezli kalmayacaklar, biraz zaman alacak ama olsun.😊 İnşAllah hepimizin süreci kolay geçer, hem anne açısından hem çocuk açısından.🌼
curly_mom Hayatbayat ya doğru ben de öyşe biliyorum ama annem “ben sizi kaldırıyodum çişe siz o yüzden alışamadınız bırak üzerine yapsın alışsın” dedi kafam karıştı 🤦🏻♀️ yani kendi çişi geldiğinde uyanmıycak mı 😂
curly_mom Tug45 evet alez varüzerine çarşaf, üzerine alt açma örtüsü seriyorum yine en üste çarşaftan bozma bezler var onu seriyorum 🤦🏻♀️ Alt açma örtüsü tutuyor baya sürekli onlarlı değiştiriyorum 🙄
Zeynep75 curly_mom bence kaldırın en az bir kere sonra dan kaldırmazsınız birkaç ay bu şekil devam edin
curly_mom Zeynep75 ya tam ben kaldırmak için gidiyorum yapmış oluyor 🤦🏻♀️ ya da o sıra uyanıyor 🥲 Yani bi düzen oturmadı hala..