Melikebltc 18 saatlik bir yolculuk olur mu birde kesinlikle normal emerek uyumaz iki kişi elinde sallicak öyle kız kardeşimle gideceğiz gitmek de istiyorum uçakta pahalı fikir verin lütfen
zeynpdemiiir Melikebltc 11 aylık bebemle 15 saatlik yolculuk yaptık annem yanımdaydı ama kesinlikle bebek içinde koltuk gerekli diye düşünüyorum. Benim bebeğim ayakta sallanarak uyuyor o şekilde rahat geldik ama tabiki imkan dahilinde uçak en iyisi yükseklik korkum olduğu için tercih edemiyorum 😬
serebro Melikebltc 14 aylıkken 10 saatlik yolculuk yapmıştım. Çıt sesine uyanan bebeğim o kadar horlamalara vs uyanmadı otobüsün aurası başka 😆 en kötü inatlasirsa ortada biraz sallar alırsın kucağına araba sallantisina uyuyabilir
Melikebltc zeynpdemiiir korkuyorum açıkçası bazı insanlar anlayışsız sustur şunu derler kavga çıkar vs ne tavsiye ediyorsunuz