ilknurcelik bence var😑 benim kızım da 6 haziran doğumlu ve 1 haftadır tanıyamıyorum anamdan emdiğim süt burnumdan geliyo resmen😭 uyumak istemiyo herşeye dakikalarca ağlıyo bi gün iştahı süper diğer gün ağzına lokma sürmüyo🔫 allah yardımcımız olsun hele size bol bol sabır diliyorum 🙏🏼🤦🏻♀️