israks Bebeğim 1 ay 22 günlük ve günde 1 defa bazen 2 defa kakamel yapıyor bilidiğim kadarıyla bebekler ilk 3 ay çok sık çil kakamel yaparmış sebebi nedir ki acaba az yapmasının 🙄
alinmavi israks bebekler gunde 3 defa 4 defa yapsa da normal 10 gune kadar yapamamasi da normal az diye dusunmeyin. ne guzel yapiyormus her gun masallah .
Pakjin israks ay çok tatlısın kakamel bu yorgunlukla iyi güldüm 😂😂😂canım normal kimisi çok yapıyor kimisi az benim ki günde bazen 10 bazen 8 yapıyor doktor 10 günde bir defa bile yapsa normal dedi
israks Pakjin teşekkür ederim canım benim o senin tatlılığın 😍 çok iyi ozman normal bir durum başta çok yapıp birden az olunca korktum biraz 😊😊
Pakjin israks haklısın canım korkmakta el kadarlar insanın aklına herşey geliyor Allahtan burası var 😘😘