Merhaba sevgili anneler 🌺
Bebeğim cuma tam 3 aylık olucak ben iki gündür sanırım ceryanda kaldım üşüttüm burun akıntısı hafif boğaz ağrısı ve hapşırma oluştu doktora gidip iğne yaptırdım fakat bebeğe bulaştı sanırım oda hapşırmaya ve burnu tıkanmaya başladı sizce napmaliyim doktor randevusu Cuma günü o güne kadar onerebileceginiz birşey var mi şimdiden teşekkür ederim 🙏