Anneler merhaba bugun kızımın 1.5yaş kontolü vardı doktor ağızına baktı dişlerine vs baktı ve damakları çatı şekline geliyo dedi emzik kullanmadı sadece uyumadan once mama içiyo ondan olduğunu sanmıyorum.canı sıkılınca uykusu gelince bazen uykusunda uyanmaya yakın hep parmağını emiyo nasıl bıraktırcam bilmiyorum.deneyimleyen veya fikri olan varmı