Sadece anne sütüyle besleniyordu bebeğim. Biraz yorulduğum 2 gün geçirdim, sütüm azaldı. Çişli bezi dolu dolu asla olmuyor 2 gündür ve sapsarı . Mama takviyesi yapmak istiyorum ama mümkün değil yemiyor iki çeşit mama denedik yok. Biberon desen ağzına sürmüyor . Kaşıkla denedik onla da olmadı. Açlıktan uyuyamıyor bile. Gece 4 den beri anca toplasan 3 saat uyumuştur . Oda memede boş boş çekerken uyuyor. Ne yapacağım bide uzamış sarılığımız var en son geçen hafta değerimiz 5,8 di ama korkuyorum. Tekrar yükselme ihtimali var mıdır?