Karan8493719 Kızlar doğum yapalı 6 gün oldu şiddetli baş ağrımla sırt ağrım var narkozu atamadım henüz siz nasıl attınız ağrı kesiciler fayda etmiyor
Oylesinebirii Karan8493719 offf ben 7 gun boyunca çektim basimi duvarlara vuruyordum jc brsey etkinetmiyordu morfin bile yaptırdım
Eymen21 Karan8493719 doğumdan sonra sabah akşam 1 hafta nescafe icmemi söylemişti doktorumuz şükür bende baş ağrısı yapmamıştı
ygtarsannesi Karan8493719 canım spinal olduysan bende omuz ağrısı çektim dik yatman gerekiyor belirli bi süre yoksa o sıvının ağrısı yukarı vuruyor ben serum aldım rahatladım bide diclaron iğne ile onun hapı beni rahatlattı
Mavis34 Karan8493719 sade neskafe çok iyi narkoz atmakta. Sırt ağrıları bende uzun süre çok aşırı derecede oldu sanırım 4 ayda felan kendiliğinden geçti parol dışında birşey icemiyorsun
Karan8493719 Sürekli kahve içiyorum sıvı tüketiyorum suyum eksik olmaz ama atamadım sağa sola dönemiyorum içerde organlarım yer değiştiriyo sanki nasıl geçer bilmiyorum