Merhaba arkadaşlar 18 aylık bebeğim her yolu denedim bir yıldır yemiyor yemiyor yemiyor. Aç bıraktım olmadı. Değerlerine baktık kan ilacı verdim. Zinco verdim olmadı. Balık yağı başladım olmadı. Diş dedim dişler çıktı olmadı. Ekran karşısında denedim olmadı. Aç bıraktım olmadı. Elimde olmadan krizler geçiriyorum sıka sıka zorla yediriyorum olmadı. Kafayı yiyeceğim çok kötü durumdayım niye böyle. Kilosu normal 11.5 kilo bir yaşından beri kilosu hep aynı altı aydır gram almıyor hatta bir ara verdi sonra zorla ekran karşısında biraz biraz yedirdim yine en fazla 11.5 olarak kaldı. Olmuyor bırak yemesin benim için geçerli birşey değil her anne gibi çocuğumun aç olması içimi parçalıyor. Öğretmenim iki buçuk aydır beraberiz yeme düzeni olmadı bir türlü okul başlayacak daha da beter olacak. Çok kötü durumdayım lütfen bana moral verin çocuğun karşısında yemiyor diye sinirleniyorum sonra da ağlıyorum