Cerennnnn
22 günlük bebeğim var. 5 gündür d3 royal kullanıyoruz. 2 gündür bebeğimde aşırı bir gaz sorunu var. Kabızlıkta var. Ikınıp kıpkırmızı oluyor. Sancıdan inliyor. Acaba bu vitamini kullanıp bu sorunları yaşayan oldu mu? Bi de kaç fıs şeklinde kullandınız?