Miraay Kızlar selam yeni bi post açıyorum, sırtımda tam sütyen hizamda ağrı oluyor omuzlarımda boynumda da var emzirmektenmidir acaba ya yoksa ben panik atağım akciğerlerden mi 😒 hafta içi röntgen çektircem
Miraay Alparslann27 nefes darlığı oluyor bide önde iki göğüs altında da ağrı oluyor ya bide sol omuz ve kol😒 sizin de böyle mi
Alparslann27 Miraay evet 2 gündür göğüs kafesime ağrı giriyor cereyanda kaldıysanız ondanda olur çok sıcak ve terletip soğuyoruz sürekli kuruntu yapmayın kendinize vücudunuzda aksi bişey olsa zaten illa kendinizi anlarsınız bende sizin gibi panik ataktım ama kendi kendime yenmeye çalışıyorum hep çünkü kafamın sorun yapıp ortada bişey olmadığını biliyorum o yüzden sebebini bildiğiniz şeyleri kötüye yormayın sırt omuz ağrınız emzirmekten çünkü gün içinde öylece sürekli kalıyoruz :)
Miraay Alparslann27 hiç sorma gerçekten her gğn bir yerimde bir belirti kafamda tonlarca şey kuruyorum hafta içi röntgen çekilcem çekileceğim güne kadar kim bilir neler düşünürüm 😒
Miraay ikibalannesii canım bende hep var bunlar ya daha geçen hafta kardiyolojiye gittim kalp temiz çıktı 😳
Alparslann27 Miraay o yüzden kendi kendini sakinleştirmeye ve kafanda kurduğun şeylerin doğru olmadığona kendini inandır🥲