Gerekyok Oğlum çok kötü öksürüyor bugün doktora götürdüm ilaç yazdı verdim ama uyuyamiyo yavrum rahat uyuyabilmrsi için ne yapabilirim
mysonmylove Gerekyok yaa ben de bekleyeyim burda, benimki de öyle, ciğerleri acıyor sanki öksürdükçe çok ağlıyor😔 biz de ilaç kullanıyoruz, bugün balgam gelmeye başladı ama çıkaramıyor da😞
hayalperest__ Gerekyok pekmez ile zeytinyağı verebilirsin elmayı dörde bölüp çekirdeğiyle 15 dk kaynatıp suyunu verebilirsin bal limon ılık su karıştırıp verebilirsin canım ben bunları uyguluyorum iyi geliyor çok şükür inşallah tez zamanda şifa bulursunuz sizde 🙏
Barany Gerekyok tereyağını eritip biraz pekmez ilave edin. Ben kendime yapmıştım çok faydasını gördüm.
Senaa11 Gerekyok 1yaşını geçtiyse eğer bir diş sarımsak bir tatlı kaşığı bal 5 6 damla limon karıştırıp verebilirsiniz biz çok faydasını gördük
1Mother1Boy Gerekyok Burnu devamlı temizleyin serum fizyolojik kullanın varsa. İlaçları düzenli saatinde icirin birkaç güne düzelir. Varsa bide mercan köşk de iyi geliyor. Bebeğiniz kaç aylık ona verin
1Mother1Boy Gerekyok 😅1 yaşında sandım ben 🤗 Mercan köşk demleyip icirin iyi geliyor. Instagram da Dr.rıfat can Öztürk çocuk doktoru var güzel tarifleri var ona da bı bakın
momybaby Gerekyok keci boynuzu pekmezi ve yag tarifi var youtube da. onu yapin muhakkak. kac aylik blmiyorum ama
ikicocukluAnne_ Gerekyok ya benimki de sadece geceleri öksürüyor daha hiç bilmezdim öksürdüğünü neden oluyır anlamıyorum. Tereyağ pekmez işe yaramıştı bi kere bizde