sheyda9191 sevginingucu sma comfort. Kaka ve gaz durumu için özel üretilmiş mama. Bebiş misler gibi oluyor ve kilo alımı da gayet iyi
Kbse sevginingucu ilk 2 ay Aptamil Bebelac ve Bebelac Gold kullandim oğlumun karnı hep taş gibiydi ve aşırı gaz oluyordu 2. Aydan sonra sma optipro probiyotik olanına geçtik ve inanirmisin 1gece de pamuk gibi oldu karnı
sheyda9191 sevginingucu aaa bak işte bebiş farklılıkları. Bizde sıfır gaz bin şükür. Hipp organic combiotic kullandık ilk aşırı gaz yaptı. Sonra sma comfort a geçtik ve çok iyi geldi
sheyda9191 Ama kullandığınız probiyotik ve gaz damlası da önemli. Biz bayağı değiştirdik iyi gelenini bulana kadar. Maflor plus probiyotik damla ve zinco gaz damlası kullanıyoruz.
sheyda9191 sevginingucu 5 ay 4 günlük. Bizim ilk 3 ay kabustu. Meme ve mama gidiyorduk. Sonra sadece mamaya dönünce sorunun mama kaynaklı olduğunu anladık. Şu anda da gazı oluyor tabi. Ama ya pat pat la ya da sallarken kendisi çıkarıyor rahatça. Çok nadir gaz sıkışması yaşıyor. Onda da dizlerime yatırıp pat pat yapınca rahatlıkla çıkıyor
sevginingucu sheyda9191 bizimki de günde bir kere kaka yapıyor o da sabah uyanınca. Ben kucağıma alınca yapıyor. Kendisi yatakta tepinip duruyor. Altı aya kadar devam edecek sanırım gaz problemi :( yıldım artık
GD-1504 Bizde ilk başta aptamil kullandık ama kabızlık gaz çok oldu bebeğim su an 4 ay 15 günlük ve yaklaşık 2 aydır bebelac kullanıyorum şükür memnunum mamaya bağlı olarak gaz problemımız kalmadı çok şükür
sheyda9191 sevginingucu bizimki 2-3 günde 1 yapıyor. Şu an rotavirüs kaptığı için her gün bayağı yapıyor sadece. Eğer bez sayısı günde 6 yı geçiyorsa iyi besleniyordur endişe etmeyin.
sheyda9191 Biz3kisiyiz_ 5 ay 4 günlük. 4-5 gün önce kaka rengi, kıvamı ve kokusu bayağı değişti ve o gün kaka sayısı 8 i geçince acile gittik. Orada anlaşıldı tabi gerekli testler sonrası.
sheyda9191 sevginingucu ilk dozu olmuştu. İkinci doza 1 hafta kala yakalansı ne yazık ki. 2. Dpzu olamayacaj bu sebepten tek dozda kalacak
sheyda9191 EceVeAnil belki aşının etkisinden belki de birinden bulaştı bilemiyorum. Fazla temas etmiyoruz insanlaela ama işte virüs bu 🥺 teşekkürler bu arada. Rabbim evlatlarımızı korusun. hasta olmadan büyüseler keşke ama ne yapalım