Denizinannesi34 Canım benim oğlan 1 aylıktı gece gündüz toplam 5 saat anca uyurdu. Şuan 14 aylık. 11. Ayda gece beslenmeyi kestim 11 ay öncesi geceleri defalarca kalkan oğlum beslenmeden kaynaklı maksimum 2 kere kalkıyor. Gece beslenmesini kesmen lazım ben nasıl kestiğimi yazayım hemen emzik kullanıyor musun? Bu durumda en büyük yardımcı emzik oldu bize. Gece kalktığı zaman mesela 5 kere kalkıyorsa 3 kere emzirip 2 kere emzik verdim zamanla emzirme sayısını azaltıp sadece emzik verdim 1 haftaya alıştı şuan 2 kere kalkıyor bir kere emzik veriyorum sabaha karşı kalktığı zaman da saat 5 6 gibi emzirir geri uyuturum. Emzik olmasa nasıl yapardım bilmiyorum umarım emzik tutuyordur.