Betulyesiltas benim ikizlerim öyleydi. Çok çabaladım ama hiç emmediler, sağıp vermeye çalıştım. 2. Ayda Silikon göğüs ucu ile zorla biraz emmeye çalışıyorlardı ki beterin beteri varmış biberon ve mama reddi yaşamaya başladık 😥 şimdi 4 aylık oldular keşke eskisi gibi hevesle biberonlarını alsalar. Silikon uçla da emmiyorlar sütüm de bitmek üzere artık. Her günüm işkence ile geçiyor. Çok yıprandım artık. Diyeceğim o ki arkadaşım emmesi için çabala ama bazı bebekler ne yaparsan yap emmek istemiyor. Bu durumu kabullenmek lazım. Biberon alması bile ne kadar büyük bir nimetmiş bu süreçte onu anladım. Her şey gönlünüzce olsun inşallah 🙏🏻