Biz de beş aylığız başlayacağım ek gıda tadımına bir de önümüzdeki ay çalışmaya başlayabilirim. O yüzden doktorumuz 4. Günden sonra iki öğüne çıkabilirsin dedi ek gıda da çünkü benim ki asla biberon almıyor. O yüzden mi öyle dedi bilmiyorum. Çünkü 1 yaşına kadar ana öğün anne Sütü olmalı diye biliyorum