Rmsrms122 Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptım ve neredeyse 3 ay olucak doğum yapalı halen adet olmadım benim gibi olan varmı sizler ne zaman adet oldunuz ya da olmayıp doktora gidince doktornuz neler dedi ??
Wonderful_mom Rmsrms122 ben 4 aydir dogum yaptim olmadım hâlâ gecen hafta doktora gittim ultrasondan bakti borsey yok normal genelde dedi.. emin olmak icin kan testi istedi birsey cikmadi.. emziriyorsan 1 seneye kadar olmaman normal dedi
Deletedmom_54 Rmsrms122 ben 40 bitiminde hemen oldum 6 ay olucak çok şükür düzenli gidiyor. 6 aya kadar zaten adet olamama normal bazıları 1 sene olamıyormuş
gizemlili Rmsrms122 benim de 3 ay olacak doğum yapalı olmadın emzirenler özellikle daha geç oluyormuş
Ysmn11-11 Rmsrms122 benim de aynı 6. Aya girdik hala adet olmadım yoğunluktan doktora da gidemedim bu postu açtığınız çok iyi olmuş en azından bilgilendim
sheyda9191 Rmsrms122 ben emziremedim ama süt sağıyordum sağmayı bıraktıktan sonra adet oldum. Ama emziripte erken adet olanlar da var. Kişiye bağlı biraz o.
Wanderlust Rmsrms122 11.ayda oldum niye panik oldunuz ki 1 yila kadar olmamak normal 15.ayda olan da var 40i ciktigi gbi olan da kisiden kisiye degisiyor
Yildizzztml Rmsrms122 ben 40 çıktıktan 5 6 gün sonra adet oldum. Mesela bir arkadaşım var 11 gün arayla doğum yaptık kızı 9 aylık hala adet olmadi
ArassMoms Rmsrms122 bebeğim 5 aylık oldu bende hala olmadım Dr normal demişti emzirme süresi boyunca olmamamiz