Minikyavrumbenim 2.buçuk aylık bebeğim gece uykusuna kaçta en geç geçirip uyandırma saatlerini nasıl yapıyorsunuz büyüme hormonu salgıladığı zamandan faydalanması için
Tweetyy Minikyavrumbenim akşam 7-9 arası uyumalı. Sabah 7 -8 gibi uyanır bu saatlerde yatarsa. Onların büyüme hormonu bizlere göre daha erken saatlerde salgılanıyor
3yasakadarsifirekran Minikyavrumbenim büyüme hormonu gece 1 ve 3 saatlerinde salgılanıyormuş o saatlerde mutlaka uykuda ve karanlık bir ortamda olması lazımmış
Elfvli Minikyavrumbenim kizim suan 6.5 aylik doğduğundan beri 9 ile en geç 10.30 arasında uyumuş olur. Sabahta 8 en geç 9 da kalkıyor.
Minikyavrumbenim Rdn Tweetyy Bende o şekilde uyutuyorum sabahta 7-8 gibi son kalkış ama aralarda kaçta kaldırıp emzirmek gerek 2 buçuk aylık
MinnakPanda Benim bebeğim dogdugan beri 11 de uyuyor hatta bazen 1 i 2 yi buluyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Erken kaldırınca da bütün gün uyumuyor. Gece de 40 kez uyanıyor 😔 8 aylık
Minikyavrumbenim MinnakPanda hep böyle miydiniz 5.aydan sonra uyku düzeni olur derler doktorunuza danıştınız gaz vs yada başka onu rahatsız eden bişey olabilir mi acaba
melekanesi MinnakPanda gece uykularını 10dk erken yatırarak öne çekebilirsiniz bence. İsteğiniz saate alışana kadar 10ar dk erken uyutmayı deneyin
Tweetyy Minikyavrumbenim Dr aksini söylemediyse uyandirmaniza gerek yok 1 aylık olduktan sonra ne zaman isterse o zaman emzirdim ben. Kendi uyanır acıkınca
Merveee_94 Minikyavrumbenim 22.00 ile 04.00 arası büyüme hormonu salgılandığını söyledi doktorumuz akşamda en geç 10 da dalgın uykuya geçmiş olmalı yani 3-4 aylık olduğundan beri de 9 buçuk gibi uyurdu şimdi 15 aylık 10 da uyumuş olur hala
[silindi] Minikyavrumbenim 3.5 aylık oğlum 40 ı cıktıgından beri gece 2 saatte biri kestim gündüz devam aksam 9 da yatar gece 1 de rüya öğünü yapıyorum sabah 7 ye dogru kalkar emer 1-2 saat daha uyur
melekanesi Minikyavrumbenim ikiz kızlarımı 40dan sonra 8:30 da yatırıp 7de uyandırdım hep. Sonra kendileri 8de uyumak isteyip 8de uyandılar.
Minikyavrumbenim melekanesi bende o civarda uyutuyorum ama aralarda beslenme için kaç saatte bir kaldırarak yeterli olur saat 22 4 arası salgılanır diyorlar 6 saaat mesela mecbur bunun içinde kaldırmak gerek
melekanesi Minikyavrumbenim ben hatırladığım kadarıyla 2 aylıkken 2 saatte bir besliyordum. 3. Aydan sonra 3 ayda bir besledim
burjuvaanne Minikyavrumbenim ben hep 8 yada 8 bucuk gibi uyuttum bazen uyumadigi oluyordu elbette ozamanda 1 watt lik ampul taktim ve sessizce oturuyorduk karanlik olmasi mühim