Böyle olacabilcegini hiç tahmin etmemiştik.
Başımıza geleni size anlatmak istiyorum belki sizler erken farkına varırsınız.
Gorumcemin bebegi dogdugundan beri dogru düzgün emmedi hep red etti agladı bagırdı cagırdı cocukcagız.sonra mama takviyesi yapıldı. Haliyle sütüde kesildi kadının.
Gel zaman git zaman bebek daha sonra dilini sag yone dogru kaydırmaya basladı ve emerdi dilini. Bir cok doktora goturduler özel devlet farketmeksizin. Tik olabilcegi söylendi.zamanla geçer dendi evet geçti.
Sımdı 1 yasında.bıcır bıcırda konusur masallah. Konusurken dilinde bir farklılık gördüm gorumceme soyledim oda dr goturdu bugun. Dil bağı dendi.
Yani sımdı bu cocuk boş yere anne sütü alamadı.
Bir cok doktor gordu cokta hastalık gecirdi cocukcagız. Nebileyim hasta oldu diline bakıldı hiç mi farkedilmez söylenmez.
Şimdi 2 yasına kadar bekleyin konusmasında bir pelteklik olursa kısa bir cerrahi yontem ile alınacakmış.
Demem o ki varsa sizdede bu sekilde meme reddi bu konu üzerinde durmanız. Dil bağı meme reddide yapıyormuş 😵💫