mommom_ Sevgili anneler merhaba, derin dondurucu almak istiyorum. Memnun olanlar marka önerisinde bulunur musunuz ?
Marianne mommom_ raflı vestel kullanıyorum dikey model. yatay model tavsiye etmem. kullanılşsız oluyor, teyzemde var dibe ne artığını hatırlamıyor artık😂
Hep_mi_uykusuz mommom_ Arcelik sandik tipi 400lt aldik 1 sene once.Surekli yazlik kislik koyan biri olarak ben çok memnunum.Biraz fazla yerr kapliyor ama yerin varsa bi dusun
kuzeyyildizi_ mommom_ bende annem için bakıyorum annem sandık tipi istedi eve cekmiceli olan daha düzgün ama az yer kaplıyor sandık tipi daha geniş
Mucize16 kuzeyyildizi_ bende çekmeceli aldım ama gercekten doldu ve daha yapacaklarım var çok az alıyor keşke sandıklı olandan alsaydım
kuzeyyildizi_ Mucize16 annemde başta onlardan istedi ama sonradan düşününce sandık tipi daha mantıklı evet dağınık oluyor ama en azından herşeyi alıyor uğurda şuan eskiyi getir yeniyi götür kampanyası var değiştirmek isterseniz
Busra2835 Uğur derin dondurucu 323 litre var çok memnunum çekmeceli istemiştim ama eşim sandık tipi daha fazla malzeme alır dedi ve haklı çıktı doldur doldur hala yerim var
mommom_ dikey dondurucu ve üst bölüm cekmece alt kısımlar cekmeceli daha kullanışlı olur diye düşünüyordum açıkçası , cunku düzen konusunda “en alttakine ulaşmak icin , üstteki her şeyi çıkarmak benim için eziyet“ . Dikey icin modellere bakıyorum genelde .
Deross mommom_ bosch 7 çekmeceli kullanıyorum çok güzel alırken no frost olmasına dikkat et diğerleri karlanma yapıyor
bikerem mommom_ 14 senedir uğur sandikli tip kullaniyorum,hani su bakkallardaki dondurmadolapları kadar buyuk olandan😁 anca yetiyor iyi ki zamsninda 2 kisiyiz deyip kucuk ya da cekmeceli almamışım