Kdr-eren 24 aylık bir oğlum var. İlk başlarda biraz daha paniktim ama artık rahatım. Ateşi 38.5 civarı olunca ilaç veriyorum hatta yükselmiyor sabit kalıyorsa ve keyfi yerinde ise takip ediyorum ilaç vermediğimde oluyor. Hastane için 3 gün beklerim duruma göre tabi halsiz veya sıvı kaybı yoksa evde takip ederim. Calpol bizde pek işe yaramıyor ama doğduğu andan beri, fitil hiç kullanmadım. Odayı soğutup duş aldırırım genelde sonra ilaç genelde bu şekilde olur. El,ayak, ağız ve 6. Hastalığı atlattık onlarda ateş dürücü kullanmadım mesala ateşi sabit kaldı çünkü 38.2 civarında, ateş gerekli bencede vücut için