Ağlıyorlar kızlar katılacak kadar ağlıyorlar😬Biri kol ikisi sağ sol bacaktan 3 tane aşı oluyorlar elinizden geldiğince bebişe temas edin boşluk olursa da kucağınıza alın ben öyle yapmıştım.Şimdiden kolaylıklar diliyorum ama gözünüzde büyütmeyin bir iki ağlayıp kucakta sakinleşiyorlar