Tugce0142 teşekkürler 😅 silikon tabak vs alıp almamak konusunda çok kararsızım da halen. Koku yapıyorfalan diyorlar
Bimden mama kaşığı aldım pandish markayms acaba diğer şeylerini de alıp setmi yapsam diyorum
Gerçi kasıkta wee babynin kiler en iyisi diyorlar en rahati.
Bir yandan diyorum bizim yedigimiz tabaklarda da yiyebilir sonra diyorum kirarda bir yeri mi kesilir
Plastik istemiyorum zaten ya evdeki cam ve porselen.tabaklarla.idare ederim ya silikon alırım sizce alinmalimi