Aslannuu aynısı yaşadım yaşıyorum da ilk günden beri güzel emen bebeğim sütüm de çoktu tabi, bir iki haftadır aynı şekilde yaklaşırken bağırıyor sonra da asla durmuyor. Sanırım emzik meme reddi yaptı bende, sonra da almayınca aç kalınca mecbur biberonla mama vermek zorunda kaldım çünkü diğer türlü emmeden beslenirken de bağırıyor yediğini çıkarıyordu. Geceleri bazen emiyordu şimdi tamamen biberona alıştığı için hiç istemiyor bende zorlayamıyorum artık stres yapıyorum bu sefer olan süt de azalıyor sagarak veriyorum. Silikon uçla tutuyormuş zamanla da memeye dönüyormuş onu aldım bir kaç kez aldı ama baktı gene hızlı gelmiyor onu da istemedi. Onu deneyebilirsiniz sütünüz çoksa. Sessiz ortamda karanlık ortamda ve duşta da deneyin 🙏🏼 benim bebeğim tutmadı umarım sizinki tutar