kkubrakman İstanbul’daki Acıbadem hastanesinde memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? Kızım yeni doğdu bir doktorla başlayıp hep onunla devam etmek istiyorum ve çocuk doktoru çok önemli. Yardımcı olursanız sevinirim sevgili anneler
hypatia kkubrakman hangi acıbadem? Bizim doktorumuz maslak acıbadem’de müjde arapoğlu. Oldukça memnunuz
hulyaakin kkubrakman atakent acıbadem-ahmet körceğiz oğlumun 1 yaşından beri doktoru. öncesinde yoğun bakım takipli olması gerektiği için prof.dr.agop çıtak tı onlara da bakabilirsiniz eviniz yakınsa…