Aysunn25 haziran sonunda 1 e kestrdik, işte kazıtma olayından 1 tık üstü galiba.. vallacok güzel geldi saçı, sık, düzenli oldu.2 adanaya uzadı, belki1 kez daha kestirebilirim kışın doğum günü geçsin de. Not: kesince sıklaşır derlerdi kızardım inanmazdım valla doğruymuş büyükler biliyor