mirzaali14 tugbactlkya ben.bebiste de öyle vardı 4 aylık meyve emzigine meyve koyup verd öyle olunca hemn goturdum hastaneye sıcaktan dolayı olduğunu söylediler
Yazmiramm tugbactlkya tam net çekmemiştir bana göre ama böcek ısırığı gibi geliyor bu aralar sinekler azdı yağmur yağmiyincaya kadar devam edecek bebklerimize aman dikkat ortamlardan kaçın derim sinekligimiz olmasına rağmen şuan av pesindeyim