Elifff11 en çok üzüldüğüm nokta. 2 ay dayandım. Sonra mutsuz huzursuz olduğum bir günde yaktım bir tane 2 nefes sonrası attım. Ama vücudum o tanıdık tadı kokuyu aldı bir kere. Sonra 1-2 derken başlamış bulundum. Şimdi bırakmak için çıldırıyorum. Her gün bir yeni paket alıyorum. İçinden 2-3 tane içiyorum bir günde. Gün sonu bıraktım diyerek atıyorum paketi ve çakmağı. Ama ertesi gün yine bir bahane bulmuş ve almış oluyorum. Kendime çok kızıyorum çübkü 29 yıllık hayatımda yapmam dediğim bir şeydi bu.
süte geçmez vs demicem. Geçiyor çünkü. Sütün verimini düşürüyor. Çocuğun bağışıklığı zayıflıyor. Kilo alımı boy uzaması geriliyor. Vitaminlerini öldürüyor sütün. Sizin iştahınızı azaltıyor dolayısıyla yeme içme azalıyor. Onlar azalınca süt de azalıyor. Kısacası hiçbir yararı yok. Vicdan azabı da cabası.
Çok üzücü çok acizce bir durum. Yanlış anlamayın lütfen lafım size değil. Kendime kızıyorum. Eğer yolun başkndaysanız bırakın lütfen. Ben de kendime yeni bir sayfa açacağım. Yarın bir gün ah Vah keşke demek istemiyorum.
Bu hayatta sağlıktan daha önemli hiçbir şey yok. Hem de hiçbir şey. Ve şuan kendimize yapıyoruz. Bu tamam kabul edilebilir. Ama bize bağlı, bağımlı,muhtaç ve sadece bizden beslenen birine bunu yapmamız çok zalimce. Karşıma geçip birinin bu konuda beni tokatlamasını isterdim. Kendime söz veriyorum. Her sabah bugün hayatımın geriye kalan ilk günü diyorum. Ama mutlaka bir şey oluyor. Ya oğlum durmuyor ya eşimle tartışıyorum. Ama hepsi bahane. Ben acizim. Bu net.
Kusura bakmayın o kadar dolmuşum ki🥺
Bir işaret ya da bir olay bekliyorum. Hissediyorum o güç var bende irademe sahip çıkabilirim. En fazla 2-4 gün zorlanırız. Sonra her şey iyi olur gibi. Dünya daha da güzelleşir gibime geliyor