Arkadaşlarım herkese merhaba. Normalde dr sözüne inanan biriyim ama şu an tatil nedeniyle ailelerin yanındayız ve tahmin edersiniz ki yorumların ardı arkası kesilmiyor bebeğimle ilgili. :( kızım 3220 gram doğdu. Algıları her şeyi çok güzel çok şükür. Fakat kilosu biraz az ama asla çelimsiz değil bacakları koları her yeri dolu dolu. Şu an 4 ay 18 günlük yaklaşık 6500 kilo sizce kafaya takılacak bir şey var mı ya? Ya da erken ek gıdaya başlanmalı mı? Dr iyi dedi gerek yok dedi sağlık ocağında hemşire yoğurt ver dedi ne yapacağımı şaşırdım:( . Gerçekten şu mesajı atacak insan değilim ama bıktım artık bebeğin gelişmemiş vs laflarından 😞