Enfalim 7 haftalık hamileyim midem yanıyor bulanıyor ağrıyor ölüyorum gibi su bile içemiyorum başımı yerden kaldıramıyorum artık ağlıyorum ve emzirdiğim bebeğim de var. Lütfen iyi gelecek birşeyler önerin
SGeceC Enfalim merhaba hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun diyeyim. Başa bela o mide yanması. Öncelikle ılık süt tavsiye ederim bana o çok iyi geliyordu,birde karbonatlı suda fayda ediyor
neslicanben Enfalim karbonatlı su,soğuk süt bir de soda limon ile yaparak geçirdim iki hamileliğimide. Bişey yiyememekten halsiz düştükçe hastaneye gidip serum taktırıyordum
Eylulloo7 Enfalim hayırlısı olsun 🙏🏼 İlaç olarak onzyd çok iyi geçiriyor mide problemini. Doğal yollar dersen leblebi beyaz leblebi salatalık havuc yanmaya ve bulantıya iyi gelir. Ve ayran kesinlikle rahatlatır. Sıvı çok alma kuru seyler ye ve az az su iç üstüne.
Tugbapoyraz Enfalim benim ilk üç ay böyle oldu devlettekiler bişey yapmadı en son baygınlık geçirdm özele götürdü eşim şurup vermislerdi 4 şişe bide serum takmışlardi
Enfalim SGeceC süt denedim ama ben çok kötü oldum taze inek sütü…. Çok teşekkür ederim gerçekten çok zor çok kötüyüm
Poyrazin_annesii Süt sade soda ekşi elma yoğurt. Bana bunlar ıyı gelıyordu helekı kızılay soda cok guzl tadı fln
Sblatc Enfalim benim mide bulantıma salatalık iyi geliyodu ilk aylar sadece kraker,leblebi ve zeytin yiyebiliyodum su içmek bile işkenceydi