Yaptırmadım üstelik doktorum onermedigi için yaptırmadım.anlattigi bu virüsün 22 ya da 23 çeşidi olduğu ve rotavirus bu virüslerden yalnızca bir tanesi olduğu.oldu ki rotavirus oldu hastaneye düşme olasılığı yüzde 10 civarı bu benim doktorumun soyledigiydi ben sonsuz güveniyorum kendisine.ama takipli doktorunuz çocuğunuzu daha iyi tanır ve sizi daha iyi yönlendirir asla vebal almak istemem😊