Annelerim merhabalar hepimizz artık dinlenmek istediğimiz saatlere geldik umarım bütün bebişler gece uykularına kolayca geçerler. Oğlum 2 aylıktan beri ayağımda sallayarak uyurdu ancak bu durum beni çok yormaya başladı ben uyku eğitimi falan veremem diye düşündüm oğlum çok hareketli imkansız dı kendi kendine uyumasını beklemem 5 çeşit emzik denememe rağmen hiçbirini de almamıştı malesef anne sütü de almadığı için biberonu kendisine emzik yaptı sürekli ağzında boş ken bile kendisi tutuyor bundan vazgeçiremiyorum ama şu son 1 haftadır sallanmak istemiyor uyurken yanına yatıyorum piş piş açıyoruz yuvarlanırken oynarken derken kendi kendine uyuyor ama yaklaşık 1 saat sürüyor bu durum bu esnada ayağıma almak istersem reddediyor zaten uyku arkadaşı istemiyor ancak bir örtüsü var onu istiyor sürekli onunla uyur bi elinde de biberon bebekleri desteksiz uyutan annelerin tecrübelerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım var hazır kendi kendine böyle uyumak istiyorken ayakta sallamayı bırakmak istiyorum çünkü her gün daha da zorlaşıyor bu durum ha dışarıda uykusu gelince de bebek arabasında veya kucağımda uyur illa ayağımda sallamam gerekmez sadece evde böyle bu durum nasıl çözeriz bilmiyorum ama çok yoruldum gerçekten.