Deryaak 8.5 aylık kızım için doktor balık yağı yazdı, ocean adı. Eczacı diyor ki 1 yaşından önce ne balık yağı, gerek yok diyor. Bebeğim 10500 gr, boyu kilosu gayet iy yani. Doktordan böyle bir reçete alan var mı acaba? Ben eczacı öyle diynce almadım balık yağını.
Deletedmom277 Deryaak bize de 1 yaşından sonrası için balık tüketmiyorsa haftada 2 kere ocean balık yağını söylemişti. 1 yaştan önce demir ve d vitamini hariç hiçbir vitamin kullanmadık