Arkadaşlar merhaba bebegımde 20 gundur geçmeyen isilik var çocuk doktoru da sağlık ocağındaki hekimde isilik dedı, bı kac krem verdiler fakat geçmedi bugun sağlık ocağındaki doktorum hitrizin surup verdi birde krem verdi fakat hitrizin reçete de en küçük 2 yaş kullanır yazıyor bebegım 1 yas sorun olur mu sizce kullanmalı miyim?