Tugba06 Kızlar 2 gun sonra 9.ay kontrolümüz var.. Değerlerini ölçmek için doktor kan VS isteyecek mi? Bir de 9.ay aşısı sıkıntı yaratıyor mu kuzucuklarda ? Bilgilendirirseniz sevinirim 🙏
Aselemine27 Tugba06 9 ayda kan alınıyor die biliyorım ben degerlere bakmak için aşıda istersen yapıyorsun istemezsen 1 yaşında yapılıyor o aşı herkes 1 yaşında yapılmasının daha iyi olduğunu söylüyor ebemizle geçen ay konuştugumuzda bende çocuğu 1 yaşında yaptırdım dedi bana