Yorumlarınıza ihtiyacım var. Oğlum 20 haziranda doğdu 3690 5 gün küvezde kaldı 3400 ile küvezde çıkardık. İlk ay kontrolünde 4100 kiloydu doktor kiloyu az almış diyip günde 2 öğün mama takviyesi önerdi bugün 2. Ay kontrolümüz vardı 5000di. Ben 6000 bekliyordum mamayı arttır diyor acaba arttırsam mememi istemez diye çok korkuyorum gerçi meme reddi olmasın diye kaşıkla veriyorum ama kilosu sizce nasıl. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 😊