Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük öksürüğü var . Daha önce hastalandığında doktor prospan şurup vermişti iyi gelmişti. Ama şimdi büyüdüğü İçin içmek istemiyor açmıyor ağzını . Sütümü biberonla veriyorum içine şurup koyup verebilir miyim bilginiz var mı bu konuda