Umay_zeynep Geceleri kızımı izliyorum ve ona bir şey olursa naparım. ? Ya bana bir şey olursa çocuğum ne yapar vs vs böyle kafamda kurmaya başladım bu normal mi anneler ?
atlasask Umay_zeynep annelik iç güdüsü ile böyle düşünmek çok normal bazen ben de korkuyorum bana bişey olmasın da bebeğimi güzelce büyüteyim diye
Cerenaras14 İyi düşün iyi olsun birşeyden etkilendigin için olmuş olabilir bende bişeyden etkilenince böyle düşüncelerle dalıyorum sonra iyi düşünmeye çalışıyorum.
Umay_zeynep Cerenaras14 bilmiyorum olabilir beynimin içinde sürekli böyle şeyler dolanıyor son 1 aydır