Cerenaras14 1 hafta sonra 2. Ay aşısı var 3 aşı birden yapılacakmış ve uzun süren ateş huysuzluk vs yapıyor dediler çevremdeki insanlar sizlerde ne gibi rahatsızlıklar oldu ve nasıl çözüm buldunuz ?
Cansudeniz12 Cerenaras14 Ateş yaptı kuzum ama öyle abartı derecede değil.Aşı olduk hemşire hemen eve gidince fitil ver dedi.6 saat sonra çıkarsa bir çay kaşığı calpol verirsin dedi.Aşı olurken seni bilgilendiriyorlar zaten.Korkma beni çok korkuttular öyle böyle olacak diye.
Cerenaras14 Cansudeniz12 evet malesef gözümü korkuttular benim 1 hafta sonra gidicez aşıya naparim nasıl ateş düşürürum diye düşünmeye başladım 😏😔
Ysgl26 Ay aşısı çok nadir rahatsızlık yaratır canım.. bizimkinde bi etkisi olmadı. Sadece koluna pek dokunmadık 3 gün banyo da yapmadı..
Cansudeniz12 Cerenaras14 Hiç telaş yapma😘 ates fazla çıkmıyor.Çok huysuzlukta yok.37.5 üzeri ateş dedi bize hemşire.Ateş ölçerle ölçersin inşallah çıkmaz çıkarsada korkma bi calpolle çözülüyor iş🥰 Yada fitil verirsin yarım.