kubr_pak Zeynolii Benim bebeğim de 10 günlük, dolu dolu 4-5 çişli bez alıyorum, kaka ile beraber 7-8i buluyor
YusufZeyd Bende merak ediyorum bebeğim 10 günlük her bezi kakalı sulu kaka gazı varken kendini sıkıyo sıkarken kaka yapıyo sürekli değişmek zorunda kalıyorum birde üstten değil ama alttan çok gaz çıkarıyo normal mi acaba