Kızlar bebeğim 8 aylık ve 8.ayin a kadar nerdeyse hiç bir ortama girmedik dışarı çıkıyorduk ama dolanıp geliyorduk kimse kızımla ilgilenmediği sürece sıkıntı yaratmıyordu. Şimdi ailemin yanına geldim 6 ay kadar onlarla kalcam ama geldiğim günden beri kimi görse ağlıyo huysuzlaniyo seven olunca ilgi üzerinde hissedince huysuzlaniyo kucağına almamı bekliyor. Bu durumu nasıl aşacağım bilmiyorum hiç geçmeyecek diye korkuyorum yaşayan var mı benim gibi ne yapmam gerek 😐😐😐