Almina2021 Bebeğim 1 yaşında 11 aylıkken fark ettik doktorumuz eliyle açtı, tekrarlamaması için neler yapıyorsunuz ne kullanıyor sunuz önerisi olan var mı
Sinemisssss Islak mendil kullanmıyorum, altını her açtığımda bakıyor ve arada zeytinyağı, vazalim sürüyor bir de kaka yapınca direk yıkıyorum