Maryyy Bu dengesizlige nasil bi care bulucaz? Uykusuzluktan bahsediyorum. Gunduz ayakta dik durabilmek icin full kafein yuklemesi, geceleri o 1 saat uyudugunda uyuyabilmek icin, bitki caylari agri kesiciler.. Alisirsin yeni duzene diyolar, yok ben alissamda bedenim alismiyo. Uykusuz anneler, adaptasyonu nasil sagliyosunuz? Saglayabiliyo musunuz? 😩😩😩😩😩😩😩😩😩
Narcicegiiii Aldığımız fazla kafein onları da etkiliyormuş 🤷🏻♀️ Fakat bende ancak kahvaltı sonrası kahveyle ayılıyorum geceleri defalarca kalkıyorum aylardır böyle bi yerden sonra vücut alışıyor sanırım daha az etkiliyor 😅
Narcicegiiii Maryyy o zaman bahanesi yokmuş evet 😄 valla onlar bize alışmıyo da sanki biz onlara alışıyoruz. Üzülmeyin alışırsınız siz de ama en kısa zamanda düzene girer inşallah sizin de bizim de