Cerenaras14 Bebişim 1ay 23 günlük dün hiç uyumadı gece eşimi gönderip sab simplex gaz damlası aldırdım biogai veriyodum işe yaramadi gibi bugün çok şükür uyuyo siz hangi damlalardan fayda gördünüz ve gaz sancısı ne zaman geçiyo 💙💙
Mercan28 Cerenaras14 çoğunu denedik hiçbiri fayda etmedi damlalar dahada coşturdu bıraktım rahat ettik çok şükür
Busraata Cerenaras14 maxbiotic kullandık biz 4ay 3ayda bitti koliklik şuan 23aylik bağırsak düzensizliği oldugunda yine onu tercih ediyoruz
Minikyavrumbenim Cerenaras14 Hiç kullanmadık elinden geldiğince gaz masajları yap emin ol daha faydasını göreceksin
Cerenaras14 Findikinannesi biogaia ile sab simplex veriyorum biogaia 5 damla dedi doktor 5 damla birden veriyorum hatta sab simplex 15 damla ikisini birden veriyorum