Tr123456 https://resimyukle.io/r/KU8awSiQ3g 1,5 aydir bebeğimin saçı hep böyle hic geçmiyor. Hastanelere de randovu alamiyoruz ki cocugu getirelim doktora. Böyle olan var mi, nasil geçer
Mrvekpk Tr123456 konak canm korkulcak bisy yok :) zeytinyağı yada bebek yağını banyodan yarim saat önce sac diplerine masaj yaparak yedir sonra sık bir tarakla yukarı doğru nazikce tara sonrada bi banyo mis gibi olur insallah 😊
amansallagitsin Tr123456 bioderman nemlendirici al onu sure sonra nemlensin tara zeytinyag pek is gormuyor uzun sure kaliyor bnm doktorum bnu onerdi kisa surede bitti her bebekte olur