Elif25- he okumadım abla kafamdan cevap yazdım içime doğdu. Sen benim yazdığımı okudun mu asıl??? Okuyup tekrar gel. Hey allahım ya çıkartamazsın neyini anlamıyosun darıcada oturuyorum diyosun tuzlada çalışman bişey ifade etmiyo yardımcı oluyoruz bide posto okomodonoz golobo diye atar yiyoruz